Together we run the show

Ja, en omtenta avklarad, men tyvärr inte en som kommer godkännas. Det var den svåraste tentan vi har haft hittills, och självklart hade man pluggat på helt (totaly!) fel saker.. Men vad ska man göra. Har i och för sig en chans till på delkurs tre som jag ändå kommer tenta av nu när jag torskar på delkurs två. Får kämpa vidare helt enkelt : )

Nu har jag äntligen fått se "Yes man" med Jim Carrey! Började nästan hoppa i soffan när jag fick reda på att det var den vi skulle se. Har alltid gillat Carrey, med alla dessa miner, ljud och ja, allt han gör.. Grym skådis, men inte riktigt lika bra som Rowan Atkinson (Mr. Bean) som står högst på listan. Sjuk och konstig humor, det är absolut något som går hem hos mig! "Yes man" får en 4/5, medans mitt sällskap får 5/5 : )

Annars idag så har jag hunnit städa rummet, ska bara dammsuga och snygga till lite extra imorgon, mycket roligare att komma hem när det är rent och fräscht! Hann också med en vända på stan med Sandra, och Linn var inte sen att haka på. Fick med mig lite påsar hem med baskläder, hårfärg och lite smått och gott. Inge mera shopping denna månad alltså..! Efter stan for jag direkt till Johanna där tjejerna från gamla klassen skulle träffas. Så kul att samla alla igen, har saknat dem så! Planerade lite inför morgondagen och valborg *längtar!* : )

Nu ser jag dubbelt så ska försöka ta mig till sängen.
Peace out.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback