Stay the night

Och så sitter man här, igen. Dock utan en massa planer på hur man ska försöka hinna göra allt det man borde på en dag. Men det är rätt skönt att slippa. Istället så kryper det redan i kroppen på mig eftersom den "förstår" hur tråkigt jag egentligen kommer ha det idag. I och för sig bestämde jag mig för detta redan igår, bara vara hemma och ha tråkigt! Det är faktiskt nyttigt ibland, få hinna andas lite. Hade en idé på om man skulle iväg och träna. Men nja, halsen tillåter nog inte det, så sitter här istället med en kopp grönt mandarintee (rekommenderas!) och försöker kurera mig. Däremot blir det nog en prommenad lite senare. Kanske ska börja plugga lite till omtentan som är nästa fredag som jag faktiskt inte vet än om jag får göra. Har mailat runt en massa så hoppas att det löser sig, får glatt vänta tills imorgon då jag också hoppas på ett svar. Bio skulle vara mys, men det ekar i plånboken så det är inte ens och tänka på. Ja. Kan blogga senare om vad det visade sig att jag hittade på!

Helgen var toppenbra. Gasquen är helt klart godkänd, trevligt folk, god mat och en kalaskul bordsherre. Som Malin sa, han gick verkligen in som sin roll! Dock såg vi aldrig att han drog ut stolen åt mig.. Tack och lov var han inte en sån där stel typ heller för den delen, han var raka motsatsen. Skämt efter skämt och massa andra konstigheter så kunde man bara inte hålla sig för skratt under middagen. Tack Patrick, min första bordsherre vid min första gasque! : )
Efter trerättersmiddagen (paj, lamm, kladdkaka) var det dans som gällde. Men eftersom stället skulle stänga 01 så var det självklart att dra vidare. Jag, Viktor och Figge (Ekelin hade smugglat in dessa två herrar bakvägen) drog oss till GH där det hade varit damsupé. Blev dock lite besviken på stället, men i trevligt sällskap så gick det ingen nöd : )

Det blev trots allt inget Stockholm igår, otaggad och dåligt med pengar (det är ju ändå en vecka kvar till löning...) så bestämde vi (jag, Sanna och en sjuk Sandra) oss att inte åka. Istället hängde jag hos Sanna under kvällen som slutade på Platina, dock i ganska nyktert tillstånd. Kul att komma ut och träffa lite människor än att bara sitta hemma och häcka. För det är planerna till nästa helg (läs: laddar för valborg).

Nej, nu har jag skrivit för mycket och ska inte sno mer av eran tid! Skriver mer senare ikväll : )


Fina Malin & Fabian! Vårat sällskap mitt emot : )


-tandkräms-reklam-smile-, jag och Patrick!

Jag och superfina Sanna på Platina

Over and out.


Kommentarer
Vad heter du? Malin

jag fick iaf stolen utdragen en gång :)

så vi konstaterade att det var lamm? du är säker på det?

vi ses imorn sandra!

2009-04-19 @ 16:55:14
Vad heter du? Sandra

Det var som tusan, pluspoäng till Fabian! :)

Nej, det gjorde vi inte men fick höra att det var lamm av en annan kursare senare under kvällen :)

Jag längtar till imorrn, och jag LÄNGTAR till Malin :D

2009-04-19 @ 23:45:40
URL: http://sandralillymaria.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback