Down town

Shit, man blir ju helt sjukt glad av den här värmen och solen! Sitter här och tokler och allt är bara bra. Läste ett gammalt inlägg från förra våren och lika glad var man då som nu. Det är nästan så att man vill skrika ut sitt vårskrik här och nu, men nej, vad ska grannarna tro då. I och för sig är jag hos mamma och pappa nu så det spelar ju ingen roll, får sprida mina vårkänslor på ett annat sätt! Som MER-reklamerna, diggar dem till tusen, älska mer! Ni ser, jag blir knäpp.. : )

Fick sova ut idag, eller tog mig upp vid 10-tiden. Funta på att gå ut och gå en sväng, men hungern gick i första hand. Slog mig ner på balkongen iförd bikini och en massa skvallertidningar, fick massa färg på bara 1½ timme! Vill bli brun som en pepparkaka i sommar : )

Slängde i mig en snabb lunch och drog mig ner på stan till Johanna. För mycket folk, som vanligt en löningshelg på vårens första "riktiga" dag. Tog en glass vid ån i solen som alltid är lika uppskattat, och prata strunt. : )

Ikväll ska jag antagligen träffa Linn och Sandra, inget bestämt ännu men hoppas! Annars skulle visst Malin styra förfest så kanske slutar där istället. Hur det än blir så kommer det bli kul!

Nu börjar maten bli klar, det bjuds på taco ikväll, mums!
KRAM

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback