Ben & jerry´s

God morgon, god morgon!

Börjar äntligen vakna till liv nu efter att ha varit upp en timma. Funderade på om jag skulle iväg och träna lite nu på morgonen men eftersom jag skulle ha is ikväll så tyckte jag att man lika gärna kunde hoppa den. Såg nyss att isträningen var inställd så det blir väl till att dra mig till SATS i alla fall!

Eftersom jag är i tjejveckan höll magen på vridas sönder igår (det kändes så, ja) så hade köpt med mig hem en Ben&Jerrys, half baked. Eftersom Blondinbella brukar tjata om att den är så god så var jag tvungen att prova! Och jovars, utöver det vanliga, men det var inte värt dem 49 spänn den kosta.. Men som sagt, lite vardagslyx måste man unna sig! : )

Skulle egentligen gått ut igår, eller det var det jag trodde. Tyvärr blev det ändrade planer, efter när jag både hade köpt vin och en ny outfit. Hittade en supersöt klänning på VILA som jag var tvungen att köpa med mig hem! Än är det lite osäkert om jag ska ha kvar den, bild kommer senare ikväll! : )



See you later, alligator!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback