Headache

Gah, morgonen som började så bra.. Var pigg och glad och tog en lång frukost (föreläsningen började 12), så hade all tid i världen. Är tidsoptimist dessutom, men gick ändå hemifrån i tid så visste att jag inte skulle behöva stressa. Halvvägs till universitetet känner jag av min förkylning-som-aldrig-släpper. Tänk er en stark man med ett järnrör i handen som drämmer till en i pannan, mja, huvudvärk är inte o leka med. Bestämde mig för att vandra hem igen till ipren asken och böckerna.

Is ikväll med tjejerna, vet inte hur jag ska göra än. Vila - träna, vila - träna? Det visar sig framåt eftermiddagen!

Kollade på passion of the Christ igår, dunderfilm! Den går nog faktiskt inte att tröttna på, man upptäcker så mycket smådetaljer varje gång man tittar på den : )
Efter filmen blev det till en snabb runda på internet, fejjan, blondinbella, och tillslut en snabbis här. En tjej vid namn Rebecca hade skrivit en kommentar om sin bloppis så klickade mig vidare dit. Hittade nog världens sötaste mössa (!), ett ursnyggt halsband och ett par häftiga örhängen. Ville egentligen klicka hem flera saker men får tänka lite på ekonomin.. Bloppisen hittar ni här.

Dags att gräva ner mig i böckerna igen, ska försöka plöja igenom hela judendomen under veckan, nästa tenta är den 12e mars så det är på tiden att börja läsa!

Kram!

         


Kommentarer
Vad heter du? Rebecca

Vad gullig du är som tipsar om mig. :-)



Vill tipsa dig om att från och med imorgon så kommer jag köra med "ta 4 betala för 3". :-) och som vanligt bjuder jag på frakten.





Kramis

2009-02-23 @ 19:29:31
URL: http://rebeccalovesyou.blogg.se/
Vad heter du? Athena

hon har fina grejer =)

2009-02-23 @ 20:42:03
URL: http://athenaa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback