In school.

Hej hopp : )
Börjar vakna till liv igen, har faktiskt glömt att berätta att jag var på gruppintervju imorse på musikens hus imorse och jag blir alltid lika nervös. Och när det såväl släpper så blir man så seg i kroppen. Hade föreläsning nu kl 12-14, tänkte gå hem och käka och plugga, men stannade kvar och köpte en macka så kan jag sitta kvar här i någon timme. Det går verkligen inte att plugga hemma, man kommer på så mycket annat man borde göra istället. Sen kanske det blir en fika på stan med en vän, det är ju ändå fettisdagen..

För övrigt gick intervjun bra, får reda på om en, två veckor hur det gick! Skulle vara så kul att få ett extrajobb där : )

Dags att röra sig mot bibblan som ligger, ja, tre meter till höger om mig. Killarna har redan suttit en timme så ska slå mig ner vid dem.

Take care!

Kommentarer
Vad heter du? Alexandra Bvp

Hej! Ingen fara =) Jo men precis! Det är ju bättre det än att sitta hemma och inte göra något alls! Självklart! Får jag länka din blogg med? Puss och kram

2009-02-24 @ 15:09:51
URL: http://alexandrabvp.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback