Myssöndag

Tänk vad skönt det kan vara att bara vara hemma hela helgen! Att få fylla på batterierna med massa god mat, melodifestivalen och sömn. Var iväg och tränade med flickorna i fredags, har inte varit på is på jättelänge så det var så dags nu! Skulle egentligen lirat match med Gimos damer både igår och idag (läs lör & sön) men lite oturligt nog vred jag till foten så inget spel för min del denna helg. Synd det, sässen börjar ju ändå lida mot sit slut nu så är osäker om vi har några matcher kvar.. Men ser fram emot sommaren och egen träning på SATS : )

Hade tänkt att läsa hela dagen idag om judendomen, men det blir nog till att städa till min fina Leo och rensa upp i mitt rum, ser knappt golvet! Sen har mamma inhandlat the passion of the Christ så det blir väl till att titta på den ikväll : )


 

Kommentarer
Vad heter du? Anonym

Hej!

Sänkta priser och så bjuder jag på frakten, i bloppisen alltså! Allt ska bort innan maj, så det är super-rea!



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kika in!

2009-02-22 @ 23:35:32

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback