Sandra, Sandra, Sandra.

Blir ett litet snabbt inlägg det här. Efter en timmes läsning och en konstig diskussion så var det dags att ramla hemåt. Hade ett missat samtal från Sandra så ringde upp, fick reda på att hon och Sandra skulle ut på snärkes. Bestämde mig efter mycket om och men att haka på, dock kommer det bli en lugn kväll : )
Så ska snabba mig och göra mig lite fin och få i mig något i matväg, sen hinner jag med en fika på stan en snabbis med Emanuel också.

Innan jag avslutar så vill jag påpeka att det är jag (Sandra), Sandra och Sandra som ska ut. Vi är alltså tre Sandror! Så för dem som kommer och hälsar på oss så blir det lätt att komma ihåg! : )

peace out.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback