Stay beautiful

Stay beautiful är en av dem bättre låtar som Taylor Swift har gjort! Hon är en country sångerska som är född samma år som mig (-89), plus att hon både text och musik själv. Taylor spelar även gitarr och skriver sjudundrans bra låtar, så när jag sitter med guran hemma är det oftast hennes låtar som spelas om och om igen. Ska spela in nån/några låtar hos Marcus inom en snar framtid så lägger upp den här senare. Håll utkik! : )

Med tanke på musik så hittade jag här om dagen en gammal inspelning som jag gjorde när jag var 16 år. Skickade in den till lilla melodifestivalen och mitt bidrag blev faktiskt en av dem 150 bästa av ca 1200(!).

Två veckor kvar till tentan IDAG, dags att börja läsa.. Tjing!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback