Student apartment

Hallå hallå!
Sitter i plugget idag igen, det är bara två veckor och en dag kvar innan nästa tenta så måste börja ta tag i det här nu. Och absolut bäst gör jag det här i bibblan. För det första är det lugn och ro, och när man ser andra plugga så blir man själv taggad till att läsa mer och effektivare. Jag tycker det i alla fall, och får mina uppgifter gjort helt enkelt!

Var och käka sushiEast City med Elina, Henke och vårat nyförvärv Malin som är ny i kursen. Vi gick i Brantan tillsammans för många år sedan, bara där finns det något gemensamt! Så mätta och belåtna (läs: proppfulla) begav vi oss tillbaks till universitetet : )

Utgången igår blev kalasbra, mysig förfest hos (lill)Sandra med (stor)Sandra och mig, Sandra. Hamnade på snerkes vid halv 10 tiden och redan då var det en del folk där. Träffade den norska Annette och massa annat trevligt folk, så är nöjd med kvällen : )

Ska börja kolla redan nu efter studentlägenhet, Malin berättade om hur fort det gick för henne att få en i Flogsta, så ska svänga förbi Gotlands och kolla med dem hur det ser ut : )
Återkommer med hur det går i mitt letande..!

Nu är det dags igen att dra sig mot bibblan, ska avsluta lite snyggt med att tipsa er om Rebeccas bloppis, ta fyra betala för tre! (Och hon betalar frakten!) Gjorde ett dunderkap där på en mössa som jag bara går och väntar på nu.. : )

KRAM

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback