Hugo (the) boss

Yes! Tummen upp för den 19-åriga Hugo som fick Lindas hjärta! Har följt programet Den rätte för Rosing ända sen det startades och Hugo var redan då en klar favorit. En vuxen -89a, men tillräkligt mogen för Linda? Är fortfarande skeptisk.. Det visar sig! Försöker komma in på kanal5.se men det går inge vidare, antar att det kanske är lite överbelastning. Men grattis till dig, Hugo! : )

Annars idag vaknade jag med huvudvärk (som vanligt) och bestämde mig för att ligga kvar, drog mig upp vid 11-snåret för att träffa mina fina kursare och köpa biljetter till teologgasken som äger rum den 17 april. Blev lunch på East City som satt jäkligt bra (hade inte ätit någon frukost). Alla drog sig åt varsitt håll och jag tog mig hem för lite vila innan det var dags för att åka till Stockholm med pappa. Hittade ett par dunderfina "medelhavsstolar" på tradera som matchar mitt bord, så det var bara att ta bilen dit : )

Ska fortsätta rensa i rummet nu, plocka och dona. Lägger upp lite bilder imorgon på "före"-rummet, så kommer "efter"-rummet på fre! NU börjar det bli nervöst! : )

Peace

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback