Diving license

Åhå! I sommar blir det nog allt av att ta dykarcertifikat! *can't wait!* Pluggade med Malin hos Johan idag, så slog det mig att Johan har dykarcert och kommer jobba i Smögen i sommar, och när ändå jag och min familj ska dit i augusti så är det klart att man ska passa på och ta det där efterlängtade certet!
Eftersom jag (antagligen, 97% säker) kommer få jobba hela juli så har jag pengar till det. Ska ringa någon dam och fråga mer om priser, men vad jag vet nu är att kursen är i 4½ dag, och att när jag är klar kommer få dyka vart som helst i världen, hur coolt är inte det!? : )

Tenta imorgon, tog en paus här men nu är det dag att återgå tror jag allt. Ska försöka koncentera mig på Koranen och sluta drömma mig bort om certet... : )

Peace out!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback