GH it is

Jajamän, håller på att lära mig vad nationen jag är med i egentligen heter. Har misstagit mig på HG ett x antal gånger så det är dags att mata in i skallen nu att det faktiskt heter GH. Ja.

Tenta imorse, som jag sa till Malin; man kan varken jubla eller gråta. Det återstår att se vad resultatet blir den 3 juni. Nu sitter jag på Norrlands (igen) och kollar fejjan och annat kul, ska snart springa och sola lite. Håller på att bli blek igen så måste ha färg! Hem, duscha, träffa Johanna och dra till GH och deras glassbar (ska bli spännande och se vad det är...) sedan blir det häng på Orvars resten av kvällen : )

Så, time to go. Ha en bra kväll!
KRAM

Kommentarer
Vad heter du? Malin

glassbar? låter oerhört spännande... vad är det?

2009-05-16 @ 11:37:06

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback