Spontaneous

Då sitter man här igen då. För första gången på några dagara känns det som man har tid att skriva något vettigt. Dock orkar jag inte dra allt som hände på valborg, men i korta drag var det skumpa i ekonomikum hela dagen, hem och däcka två timmar, sedan fortsatte kvällen utanför mig på studentvägen (galet mycket folk!). Hade en toppendag/natt, som vanligt denna dag : )

Nu är det tentaplugg igen som gäller, på torsdag skriver vi den fjärde tentan för kursen, men det ska nog gå bra, dock är det lite stressigt med litteraturen så det är egentligen bara dumt att jag sitter här och klickar runt. Men lite rast måste man ju få! Blir till att sätta mig på Norrlands senare ikväll och tokläsa. Önska mig lycka till..

Helgen som var var kalaskul. Spontanutgång med tjejerna som blev riktigt lyckad. Bilder kommer, kan inte lägga över dem på den här datorn tyvärr. Dock hittade jag en på Robins blogg, där det är vi tjejer och inte minst självaste Bobby! Inte ofta det är "kändisar" här i Uppsala inte, så fick sig en liten pratstund med den karln. Eftersom jag såg den rätte för Rosing, och både läser Lindas och Blondinbellas bloggar så har man ändå koll på vem han är. Men som sagt, en bra kväll med fina tjejerna! : )


Vi tjejer och Bobby!

Snygga Bobby och Stiliga Robin!
(Bilderna är lånade från Robin)

Dags för plugg,
tjing!

Kommentarer
Vad heter du? Malin

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

ser din rygg! orka plugga...

2009-05-05 @ 18:17:01

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback