Sundays

God morgon, god morgon! Det är okej att säga så på söndagar, faktiskt. Dock tog jag mig upp vid 11 tiden, för att försöka få något gjort. Nu sitter jag här på Norrlands för att plugga lite till omtentan på fredag, och efter det hade jag tänkt mig att träna på sats. Var år och dar sen jag var där sist känns det som. Men nu när man har suttit här framför burken i en halvtimma så känner jag hur trött jag egentligen är. Det kanske är värt att gå hem i alla fall, köpa med sin en skvallerblaska och sitta i solen och bara ta det lugnt. Det är ju faktiskt ändå söndag..

I fredags blev det en mysig hemmakväll hos mamma och pappa för min del, slutade med att jag däckade där också. Lördags blev det ännu mer mys med tjejerna hos Sandra, kändes rätt konstigt att alla vi partypinglor satt hemma en lördag, osminkade i myskläder. Haha, ja. Laddar batterierna för nästa helg istället då vi ska fira Linn som blir 23 i veckan! : )

Nej hörrni, det blir nog till att dra sig hem i alla fall, ska leta efter ett roligt recept som jag ska koka ihop under eftermidaggen så man har nått och roa sig med!

Take care!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback