Rest break

Paus! Har pluggat sedan 11 idag så tycker att jag kan sitta här ett litet tag, ett kort inlägg hinner jag med i alla fall. Nu börjar det bli rätt kul att läsa, allt börjar hamna på sin plats. Det är som ett pussel, såfort man har gjort grunden så ser man lättare vart man ska placera alla andra bitar. Yes, är bara ännu mer taggad att läsa dem sista 200 sidorna nu! Dock blir det skumläsning, tur att min kusin har läst kursen före mig och strukit under allt viktigt! Blir så mycket lättare plus att det går fortare. Blir nog säkerligen kvar här till 21-snåret, vad gör man inte för att klara tentan..

Kom på nu att jag har glömt att ta mig in till stan (jag är ju i och för sig redan här...) och köpa hudkräm, vill behålla brännan jag har fått de senaste dagarna, inte så pjåkigt trots allt! Det lönar sig att pressa i solen i timmar : )

Plugg igen nu, yey!

KRAM


Kommentarer
Vad heter du? robin fröström

Svar; Tjabba! Det går så bra så. Läste att du hade det trevligt, kul :D



Bobby och jag kanske blev lite för fulla upp mot kvällen, men så kan det vara ibland!



kram

2009-05-05 @ 18:56:37
URL: http://stilrobin.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback