You're just like a pill

Baha, vad trött man är idag. Måndag, visst är man alltid seg då men nu vette tusan vad det är som är fel. Blev en rätt vild helg och för lite sömn på det, för sjuk känner jag mig inte i alla fall. Kör en kort summering av helgen; fredagen blev det GH, Orvars och terrassen med Johanna, fick sällskap av Julle och hans vänner som vi träffade på GH. Drack öl hela kvällen (!), dock var man uppblåst som en ballong dem närmaste timmarna efter det så nu har man lärt sig att inte dricka så mycket öl på en gång.. Lördagskvällen blev det till att fira Linn som fyllde 23 i onsdags (bilder kommer) med följt av utgång på Platina. Överförfriskade blev vi nog allihopa, men det blev en kalaskul kväll! Söndagen blev det bara en massa mys och lite solning på det. Japp, det var min helg det! Och nu ska man väl försöka återhämta sig till kommande helg då det är inflyttningsfest hos mig! : )

Ska på möte ikväll inför taizé, ska bli kul att träffa alla som ska dit! Kommer få en lista på bra saker att ha med sig och få veta lite mer om när vi åker och så vidare. Sen hem och sova som sagt, vilket lär behövas..

Tjingeling!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback